Otsailaren 21eko saioaren ostekoa

Saioaren hasieran IK/KI programaren inguruko berri batzuk eman genituen:

  • IV Simposiuma: Palma de Mallorcan izango da, urriaren 7 eta 8an. Animatuko gara? Informazio gehiago topatu ahal da I Zirkularrean
  • Viceko taldekoek proposatu diguten ikerketa proiektuaren berri eman genuen eta aparteko saio bat fibkatu haiek proposatzen duten galdetegia aztertzeko. Tresna, nahiz eta proiektuan parte ez hartu, ikastetxearen prozesua eta jarraipena egiteko interesagarria ikusi zen.

Gero, B Eremuan lantzen jarraituz, bi praktika egin genuen:

  • Puzzlea: estrategia metodologiko inklusiboak landu genituen egitura honekin.  Bide batez, aprobetxatu genuen “Lau jakintsu” egiturarekin konparatzeko eta argitzeko.
  • Aurreko saioan, Karmelek Kahhot-ekin kontatutako esperientziaren simulazioa bizi genuen, eta bi gauza landu:
    • Kahoot aplikazioa ezagutu eta zelan funtzionatzen duen ikusi; gamifikazioaren abentailak.
    • Konpetitibitatea ekiditzeko TGT teknika aztertuko eta estrategiak proposatu.
Anuncios
Esta entrada fue publicada en B eremua, baliabide didaktikoak, egiturak, esperientziak, mintegiaren egunerokoa. Guarda el enlace permanente.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s