Abenduaren 20ko saioaren ostekoa

males-318479_960_720

irudiaren kreditua

Oporrak pasatu dira eta martxan jarri gara berriro.

Burua kokatzeko, azkenego saioaren laburpena egingo dugu hemen, AKTAn informazioa ere izan arren.

Aurreko saioan, ekipoetan banatzen diren rol eta ardureei buruzko hausnarketa egin genuen: zeintzuk erabili etapa bakoitzean,  zertan datzan bakoitza… Eztabaida interesgarri bat sortu zen honen inguruan, iritzi desberdinak partekatzen. 

Horrez gain, egitura kooperatiboak bideratzeko eta ebaliuatzeko Bizkaiko aholkularien artean egindako materiala aztertu genuen. Ideia zera da: egitura bat proposatzen diegu ikasleei, hasieran gehien bat, oso ondo finkatu behar dira jarraibideak egitura era egokian egiteko. Hau dela eta, alde batetik kontrol zerrendak (egitura zelan egin behar den bideratzeko), eta beste aldetik autoebaluazio txantiloiak (egitura egin ondoren zelan egin dugun ebaluatzeko) banatu genituen bere erabilgarritasuna baloratzeko.

Hauxek dira ikusi genituen baliabideak

    • Egitura bakoitzaren jarraibide eta ebaluazio orriak 
    • Arrigorriagako Institutuak sortutako ebaluazio orria 
    • IK/KI errubrikak

Material guzti hauek eskura dituzue Drive karpeta partekatuan.

Amaitzeko, Zulaibarreko Iraidek bere ikastetxena  erabili duten A Eremuko jarduera bat aurkeztu du: Dorrerik altuena

Anuncios
Esta entrada fue publicada en B eremua, baliabide didaktikoak, C eremua, mintegiaren egunerokoa. Guarda el enlace permanente.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s