Urtarrilaren 20ko saioaren ostekoa

Aurreko saioan José Ramónekin 2. bideokonferentzia egin genuen. Aurrekoa baino askoz hobeto joan zen. Irudia ez baino ahotsa oso ondo entzuten zen eta aurreikusita zegoena amaitu ahal izan genuen: zuek erabili dituzuen egitura guztiak errepasatu, zuen balorazioa eta zalantzak kontuan hartuta.

Horretarako, zuek idatzitako autoinformeekin, egituraz egitura, laburpenak osatu ditugu. E-mailez jaso arren hemen eta wikian ere izango duzue:

Irudiaren kreditua

Amaieran, José Ramonek zentroz zentro hemendik aurrera  zer daukazue planifikatuta eskatu zigun (zein egiturak, zein arlotan, zein mailetan, zer maiztasunarekin…). Informazioa bidaltzen diguzuenean guk forma emango diogu eta Jose Ramoni bidali.

Beste aldetik, hurrengo faserako ataza proposatu zigun: Unitate Didaktiko Batean 3 egitura desberdin erabili (bata izan ahal da jadanik erabili duzuena eta beste bi berriak).

Bideokonferentzia grabatuta dagoenez, hurrengo post batean eskegiko dugu, berriro entzuteko aukera emanez. Adi egon!

Esta entrada fue publicada en esperientziak, mintegiaren egunerokoa, prestakuntza. Guarda el enlace permanente.

2 respuestas a Urtarrilaren 20ko saioaren ostekoa

  1. Sergio Conda dijo:

    Ez dago arazorik, nire jabetza argazkiak erabili ahal izateko, baina ez da ona lapurtu, batez ere, gomendioak eta aholkuak ematen dira.
    I Sergio_conda, argazki honen jabea (http://www.flickr.com/photos/sergio_conda/4627020358/in/photostream)
    Mesedez, aipatu iturria.
    Sergio

    • Parkatu, Sergio. Ez da hori nire ohitura. Beti ipintzen dut “irudiaren kreditua” eta hor iturrirako esteka. Kasu honetan, konfunditu nuen eta URLa ipini nuen. Sentitzen dut. Aldatuta dago jadanik. Ez da izan nire asmoa inoren lana lapurtzea. Nik ere hori sufiru dut eta ez bakarrik argazkiekin, beraz, oso ondo ulertzen dizut.

Responder

